HomeReferentiesRotsvast verhuren campagnes

Rotsvast

“Leadrs neemt voor ons online marketing activiteiten uit handen en optimaliseert campagnes doorlopend, zodat wij ons kunnen focussen op het opvolgen van alle leads.”
Rotsvast-header
+ 15%
Stijging in aanvragen
- 18%
Daling in kosten per aanvraag
600
Aantal verhuren aanvragen
Rotsvast-header

Rotsvast is een verhuurmakelaar en vastgoedbeheerder met vestigingen in heel Nederland. Het bedrijf ondersteunt particulieren en investeerders bij het verhuren van hun woning, beheert het vastgoed voor klanten, en zorgt ervoor dat huurders gekoppeld worden aan een passende woonruimte. De landelijke dekking, ruim 30 jaar ervaring en het ruime aanbod onderscheiden Rotsvast van de concurrenten.

Door de krappe woonmarkt werd het voor Rotsvast echter steeds lastiger om voldoende woningen aan te kunnen bieden aan potentiële huurders. Leadrs werd gevraagd om mee te denken in hoe meer verhuurders aangetrokken konden worden, zodat het aanbod weer ruimer zou worden.

Om die reden zijn o.a. Google Ads zoekcampagnes opgezet om personen te bereiken die hun woning graag zouden willen verhuren. Hierbij is zowel gebruikgemaakt van een landelijke campagne, als van lokale campagnes voor diverse plaatselijke vestigingen waar extra behoefte was aan verhuurders. Deze campagnes zijn opgezet en daarna steeds verder geoptimaliseerd op basis van uitgebreide analyse van de resultaten. De campagnes lopen inmiddels ruim 5 jaar, maar elk jaar worden de prestaties verder verbeterd.

Google Ads verhuren campagnes die leiden tot 18% daling in kosten per aanvraag

Door analyse en optimalisatie van de campagne zijn de kosten per aanvraag in bestaande Google Ads zoekcampagnes 18% gedaald en zijn binnen het budget 15% meer aanvragen gegenereerd (600 in totaal).

Rotsvast-verhuren
  • Doel

    Werven van zoveel mogelijk verhuren leads binnen het budget.

  • Plan van aanpak

    Google Ads zoekcampagnes inzetten om mensen te bereiken die zoeken naar het verhuren van hun huis. Hierin doorlopend testen uitvoeren om te achterhalen wat goed werkt, en successen van de ene vestiging toepassen op de andere vestigingen.

  • Resultaten
    • 600 aanvragen in een half jaar
    • 15% stijging in aanvragen
    • 6% daling in kosten
    • 16% daling in kosten per aanvraag
Jordi Damen

Wil je ook bestaande campagnes optimaliseren en meer leads werven?

Wij delen graag onze aanpak op maat om meer aanvragen te genereren uit bestaande campagnes, om zo binnen een vast budget meer resultaat te behalen.

Dit wil ik ook