Hoe we streven naar toegevoegde waarde

Na 15 jaar leadrs is onze drijfveer om transparantie te bieden en voorop te lopen alleen maar toegenomen. We streven hierbij constant naar nieuwe innovaties die onderscheidend zijn en zorgen dat je de concurrentie voor bent.

 

Terugkijkend op 15 jaar Leadrs, is onze belangrijkste drijfveer altijd transparantie en openheid geweest. We zorgen ervoor dat onze klanten voorop lopen en resultaten inzichtelijk worden gemaakt. Dit doen we door altijd een stap extra te zetten. Klanten inspireren, een persoonlijke band opbouwen en op een duidelijke wijze inzicht geven in de online resultaten is wat ons een kick geeft. Samen met onze klanten kijken we wat er beter kan en wie taken het best kan uitvoeren om vervolgens onze successen op een Brabantse bourgondische wijze te vieren.

Wanneer we terugblikken op de afgelopen 15 jaar, hebben zich verschillende grote ontwikkelingen gepasseerd, die we hieronder beschrijven.

 

10 jan. 2019
Diensten Leadrs
10 jan. 2019

2019: Strategische en creatieve concepten

In 2019 zijn we ons meer gaan focussen op strategische en creatieve concepten. Hierbij kunnen we door de inzet van alle online kanalen (conversie attributie), nieuwe tools en GIF marketing® op een goedkopere en snelle wijze concepten testen. Zo kunnen we rendement en resultaten op voorhand beter voorspellen. Met onze focus op data, inzet van multichannels & creatieve concepten zijn we in 2019 ook beloond met een nominatie voor de DSA Awards en waren we finalist bij de Google Premier Partner Awards 2019.
8 maa. 2017
Recruitmentprogramma Werken bij WOLF
8 maa. 2017

2017: Recruitmentprogramma’s

Sinds 2017 spelen we in op de arbeidskrapte met recruitmentprogramma’s om als werkgever op te vallen en niet afhankelijk te zijn van wervingsbureaus (2019 hoogtijdagen voor externe recruitment, maar weinig organisaties die het in eigen beheer kunnen invullen door ontbreken van de juiste infrastructuur).
2 maa. 2014
2 maa. 2014

2014: Koppeling ERP en CRM systemen

2014 was het jaar waarop we in staat waren om te sturen op omzet in plaats van op leads door koppelingen met ERP en CRM systemen.
8 dec. 2009
Leadgeneratie via actiesites
8 dec. 2009

2009: Leadgeneratie via actiesites

In 2009 waren we de concurrentie voor middels leadgeneratie via actiesites met een conversie van 10% (in 2015 werden actiesites pas op grote schaal toegepast).
9 dec. 2008
9 dec. 2008

2008: Leadgeneratie via een app

In 2008 pasten we leadgeneratie en focusten we op klantbehoud via gezondheidsprogramma’s met tools in app-vorm om je levensstijl te verbeteren (in 2017 werden de apps pas echt geaccepteerd).
6 nov. 2004
Management Kennisbank
6 nov. 2004

2004: Leadgeneratie via SEO in advertorial-vorm

Zorgen dat je met een uniek concept voorop loopt ten opzichte van de concurrentie begon in 2004 met leadgeneratie via SEO in advertorial-vorm (in 2013 werd inbound marketing gelanceerd en werd kwalitatieve content een belangrijke rankingsfactor voor Google).
image description

Meer weten over onze historie

Neem contact met ons op en we kijken of we iets voor je kunnen betekenen!

Meer informatie