Drie teams waarin alle online marketing specialisaties zijn vertegenwoordigd, analyseren dagelijks de resultaten op grond van rapporten, dashboards en overige relevante data. Elk team heeft een groep klanten waarmee ze dagelijks, maar in ieder geval wekelijks contact hebben en sturen op doelstellingen & KPI’s. Zonder een intensieve samenwerking kunnen we de resultaten niet realiseren en we borgen alle acties in een gezamenlijke actielijst die online wordt gedeeld en dagelijks wordt bijgewerkt (kan ook de projectmanagement tool van onze klant zijn).
Wij vinden persoonlijk contact belangrijk en minimaal eens per maand hebben we een meeting om alles door te spreken en de acties af te stemmen. Dit is noodzakelijk om de laatste ins en outs te horen en om de lijnen kort te houden. Dit kan bij Leadrs op kantoor waar we speciale werkplekken hebben voor klanten of op locatie, waarbij het team dan een dag werkt aan de acties en overleg tussendoor plaats kan vinden.
Alle stuurdata is via dashboards 24/7 beschikbaar, zodat we ook geen lange rapporten hoeven te sturen, maar juist de interpretatie van de cijfers op een A4 met alle kengetallen erbij en doorgerekend naar omzet. Dit om het gehele proces zo efficiënt en effectief mogelijk te maken. Elke dag hebben de teams een stand-up om de prio’s te bepalen en om de kennis intern te borgen over de teams heen hebben we om de 2 weken een kennissessie waarin cases worden besproken en nieuwe inzichten vertaald worden naar concrete kansen, experimenten en acties.
Na 15 jaar Leadrs is onze drijfveer om transparantie te bieden alleen nog maar toegenomen (zie ook onze tijdlijn) en daarom delen we ook graag onze 5 kernwaarden.
Resultaat van ons werk:
Voorop lopen, resultaten maximaliseren en pro-actief
Wijze waarop we werken:
Transparant, budgetten efficiënter insteken & helpen bij inrichten en doormeten proces van investering naar omzet/sales
Wijze hoe we groeien:
Doorzetten & zelf oplossen, zelfontplooiing, samen doen wat je leuk vindt, eerlijkheid
Drijfkracht om klanten te helpen:
Innovatie, datagedreven procesoptimalisatie, inspiratie, omdenken
Hoe we communiceren:
Relaties zijn persoonlijk, positiviteit, wow momenten, Brabants, Bourgondisch
In 2018 & 2019 hebben we via Pieter van Osch (Scaling Up) en Google Elevator een programma gevolgd om een groei organisatie neer te zetten. We werken volgens het principe van een Scaling Up bedrijf en sturen maandelijks bij op 18 KPI’s op financieel, klant & markt, innovatie, interne processen en personeel gebied. Deze werkwijze heeft ertoe geleid dat we volgens Google een top 15 bureau van de Benelux zijn en tot de beste 3% van de bureaus in EMEA behoren. Leadrs behoorde in de 2019 editie van de Google Premier Partner Awards als enige Nederlandse online marketingbureau tot de finalisten in de categorie Growing Businesses Online: de meest uitgebreide categorie van de Awards.
Maar om ons werk succesvol te kunnen doen hebben we uiteraard nog meer certificeringen voor tools zoals VWO, Bing, Online persuation, Hotjar, etc. En zijn we Gold partner bij Spotler, Leadelehant en nog een aantal andere b2b tools.
Meer weten over Leadrs of onze werkwijze? Neem dan contact met ons op!