HomeBlogLeadrs is 1 van de 4 experts in het B2B Marketing Trendrapport 2019

Leadrs is 1 van de 4 experts in het B2B Marketing Trendrapport 2019

Hoe behalen B2B-marketeers in Nederland hun doelen? Voor welke uitdagingen staan ze? Wat zijn de speerpunten op de agenda? En wat de belangrijkste activiteiten? Op deze vragen wordt antwoord gegeven in het B2B Marketing Trendrapport 2019. De 4e editie van dit rapport werd op 20 juni 2019 gelanceerd door SRM Opleidingen en Spotler.

In dit rapport wordt door 4 experts gereageerd op de uitkomsten van een kwantitatief onderzoek onder Nederlandse B2B-marketeers. Zowel de respondenten als de experts deden uitspraken over hun belangrijkste KPI’s, over de inrichting van de buyer’s en customer journey en over de inzet van marketing automation software. Met trots kunnen we zeggen dat onze eigen Jordi 1 van de 4 experts uit het trendrapport is!

Grote uitdagingen bij integratie van data

1 van de conclusies uit het rapport is dat B2B-marketeers voor grote uitdagingen staan bij de integratie van data en de vertaling naar resultaat. Jordi heeft zijn visie op deze ontwikkeling gegeven en vertelt waar marketeers mee worstelen en welke modellen ze kunnen gebruiken om hun uitdagingen het hoofd te bieden.

Blog Spotler

Bekijk ook het blog van Spotler over deze en andere conclusies uit het trendrapport: https://spotler.com/klantdata-is-grootste-uitdaging-voor-b2b-marketeers

image description

Kunnen wij je helpen met B2B-marketing?

Wil je ook aan de slag met B2B-marketing op de juiste manier? Wij denken graag mee om de juiste weg in te slaan! Neem contact met ons op!

Direct contact