Voor bedrijven die hun concurrenten voor willen blijven

Binnen 2 maanden altijd je investering terugverdiend

Met GIF marketing® biedt Leadrs aan bedrijven een online concept om de concurrentie voor te blijven. Voor bedrijven is het steeds lastiger om je online te onderscheiden van concurrenten als het gaat om leadgeneratie of recruitment. Het kost vaak veel tijd om een creatief concept te bedenken en dan moet het nog ingezet worden op alle online kanalen. En als blijkt dat dit niet goed werkt, dan kun je weer opnieuw beginnen en is de investering weggegooid. Bedrijven willen inzicht in het online rendement en is het logisch dat er niet veel innovaties plaatsvinden en wordt gekeken naar de concurrent. Daarom is er behoefte bij bedrijven om het proces van idee tot aan resultaat (leads die leiden tot sales, nieuwe medewerkers, extra cross sell omzet, event promotie, productintroductie, naamsbekendheid verhoging met 10%, etc.) binnen 2 maanden te doorlopen. En we garanderen dat de investering altijd resultaat oplevert!

Snel en meetbaar online concept voor leadgeneratie of recruitment

GIF marketing® is een concept om snel online campagnes voor leadgeneratie of recruitment te bedenken, op te zetten, uit te rollen én direct inzicht te geven in resultaten. Het is ontstaan uit de best practices / benchmarks van Leadrs op het gebied van leadgeneratie en recruitment. Deze kennis is gebruikt om een proces te ontwikkelen waarbij je als klant initieel weinig tijd hoeft te investeren en ook niet afhankelijk bent van andere bureaus of leveranciers voor afbeeldingen, video of contentcreatie. Dit zijn vaak de bottlenecks die ervoor zorgen dat de doorlooptijd voor lancering lang is of ideeën niet slagen. Bekijk hier de case hoe Leadrs haar recruitment probleem oploste met GIF marketing®.

Veelzijdige inzetbaarheid GIFjes op maat

Eén van de onderdelen binnen het concept zijn GIFjes op maat (dedicated voor je bedrijf gemaakt), ofwel bewegende beelden achter elkaar, die ervoor zorgen dat uitingen opvallen. In veel GIFjes staan mensen centraal, maar het kunnen ook afbeeldingen zijn die op een creatieve manier achter elkaar worden geplaatst. Kern is de inzetbaarheid van GIFjes op verschillende manieren, zodat je ze niet alleen kunt gebruiken voor online campagnes (op advertentieplatformen zoals LinkedIn, Google, Facebook, etc.), maar ook bijvoorbeeld voor e-mail campagne op je eigen klantenbase, interne communicatie of onboarding van nieuwe collega’s.

Leadrs GIFjes kanaal is grootste van alle bureaus en heeft al meer dan 60 miljoen views

Jongeren gebruiken GIFjes al te pas en onpas en de oorsprong van GIFjes gaat al best ver terug, maar Leadrs heeft het voor het eerst begin dit jaar GIFjes ingezet binnen een recruitment campagne volgens het GIF marketing® concept om als bureau op te vallen bij toekomstige nieuwe medewerkers. Hierbij was het effect van GIFjes overweldigend en inmiddels zijn de GIFjes in het kanaal van Leadrs al meer dan 60 miljoen keer bekeken, waardoor Leadrs het grootste kanaal heeft van alle bureaus in Nederland.

Complete ontzorging en binnen 2 maanden resultaat

Het gaat echter om de toepassingen van GIF marketing® en dit was dan ook de reden dat Leadrs GIF marketing® als merk heeft geregistreerd en een concept heeft ontwikkeld voor B2B als B2C bedrijven die willen opvallen ten opzichte van de concurrentie en het proces van A tot Z willen uitbesteden. De inzet van het GIF marketing® is bij Leadrs klanten boven verwachting en we hebben bijvoorbeeld met een recruitment campagne de wervingskosten per medewerker van € 1500,- naar € 501,25 gereduceerd. Of met een leadgeneratie campagne de all-in kosten per klant van € 474,05 naar € 129,63 verlaagd. Maar er zijn nog veel meer resultaten/voorbeelden van een succesvolle inzet van GIF marketing®.

Een voorbeeld op maat ontvangen?

Benieuwd naar andere voorbeelden en alle mogelijkheden van GIF marketing® voor jouw organisatie? Vraag dan onze gratis whitepaper GIF marketing® aan met een voorbeeld op maat via info@leadrs.nl.