Events

We gaan vaak naar events, congressen en/of seminars over ons vakgebied. Voorop lopen is een belangrijke pijler binnen Leadrs, dus we zorgen ervoor dat we altijd op de hoogte zijn van alle nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden op online marketing gebied.

Omdat we onze klanten willen laten meedelen in onze kennis, houden we ook regelmatig events om onze klanten als eerste kennis te laten maken met nieuwe ontwikkelingen. Uiteraard combineren we dit altijd met een informele activiteit om ervoor te zorgen dat onze klanten elkaar ook op het persoonlijke vlak beter leren kennen.

Events waar Leadrs aan heeft deelgenomen of georganiseerd:

Bing Day Nederland - 28 juni 2016

Michael is op dinsdag 28 juni 2016 naar de Amsterdam Arena afgereisd om meer te leren over de laatste ontwikkelingen van Bing en het adverteren binnen Bing.

Lees meer over Bing Day Nederland 2016.



congres facebook marketing 2016

Congres Facebook Marketing - 9 juni 2016

Op donderdag 9 juni 2016 heeft Rico de laatste innovaties op het gebied van Facebook, WhatsApp en Instagram aangehoord, tijdens het Congres Facebook Marketing in de Jaarbeurs Utrecht.

Blogbericht volgt.



congres facebook marketing 2016

Rondje Leadrs - 29-01, 20-05, 29-07-2016

Op 29 januari, 20 mei en 29 juli 2016 hebben we een 'Rondje Leadrs' georganiseerd. Geïnspireerd door Coolblue hebben we een middagprogramma gemaakt waarbij we in een informele sfeer een korte rondleiding door het pand geven en potentiele online marketeers aan de hand van een case in 1,5 uur de ins en outs van ons werk laten zien. Uiteraard sluiten we altijd af met een borrel.

>> Heb jij de ambitie om online marketing consultant te worden, schrijf je dan in voor het volgende rondje.

Emerce Conversion - 21 april 2016

Nadine en Anke hebben donderdag 21 april doorgebracht in Pakhuis de Zwijger om inspiratie op te doen over Conversie-Optimalisatie, tijdens Emerce Conversion 2016.

Blogbericht volgt.



emerce conversion 2016

Friends of Search - 11 februari 2016

Ook in 2016 bezoeken onze medewerkers diverse congressen. Roxanne en Anke zijn naar Amsterdam gegaan om alles te horen over de belangrijkste, internationale ontwikkelingen in de wereld van search, tijdens het derde Friends of Search congres.

Lees meer over Friends of Search 2016.



friends of search 2016

Conversion Hotel - 20, 21, 22 november 2015

Vrijdag 20 november is onze collega Nadine afgereisd naar het noorden van het land om daar tijdens Conversion Hotel alle ins en outs te horen over Analytics, Digital Marketing, Persuasion, Growth, Optimization en UX.

Lees meer over Conversion Hotel en conversie-optimalisatie.



conversion hotel 2015

Customer Experience & CRM in 1 Day - 9 september 2015

Woensdag 9 september 2015 was Michael namens Leadrs aanwezig op het Customer Experience & CRM in 1 Day congres. Michael heeft zijn bevindingen omgezet naar 5 praktische tips die je in kunt zetten voor jouw organisatie. 

Lees hoe je van jouw organisatie een klantgerichte organisatie kunt maken.



crm denken

Facebook congres - 9 juni 2015

Dinsdag 9 juni waren de Leadrs collega’s Michael en Rico aanwezig op het Facebook congres. De belangrijkste conclusies die uit dit congres naar voren kwamen:

  • Organische posts hebben nog maar een bereik van 2%
  • Branding posts zonder CTA dragen steeds meer bij aan de customer journey
  • Zalando heeft getest dat 10x een zelfde uiting via remarketing het meest effectief is
  • Audience network geeft nieuwe kansen
  • Video’s worden steeds belangrijker in Facebook


Bekijk hier de posts:



Friends of search – 19 februari

Na een succesvolle eerste editie van Friends of Search in 2014, vond op 19 februari 2015 de 2e editie plaats. Collega’s Nadine en Roxanne hebben samen dit congres, met sprekers uit binnen- en buitenland, bezocht. Tijdens Friends of Search zijn de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod gekomen.

» Lees hier de belangrijkste trends

Google Partners Accelerate – 8 en 9 december 2014

Maandag 8 en dinsdag 9 december was Leadrs samen met andere EMEA Google Partner Agencies uitgenodigd voor 2 zeer inspirerende dagen bij Google Headquarters in Dublin. Hier hebben we naast gezellige netwerkborrels (bij o.a. Guiness Storehouse) ook de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Search, Mobile, Storytelling en Measurement ontdekt.

» Lees hier het blogartikel over dit event

Google Partner Product Academy - 1 juli 2014

Leadrs was op dinsdag 1 juli 2014 uitgenodigd voor de Google Partner Product Academy om de laatste trends op het gebied van mobile advertising te achterhalen. Collega’s Roxanne en Linda hebben zich deze dag verdiept in het belang van mobiele vind- en zichtbaarheid en hoe je de kansen van mobiel optimaal benut.

» Lees hier het blogartikel over dit event

experience day

Facebook congres - 11 juni 2014

Op 11 juni werd voor de tweede maal  het Facebook congres gehouden met als centraal thema: de ROI van Facebook. Namens Leadrs waren Michael en Rico aanwezig. In dit blogartikel hebben zij de meest interessante feiten en cases voor je op een rij gezet!

» Lees hier het blogartikel over dit event

Experience Day - 6 juni 2014

Op 6 juni hebben we een Experience Day georganiseerd om op die manier op zoek te gaan naar een nieuwe collega. We gingen hierbij niet alleen af op CV’s en motivatiebrieven om vervolgens een gesprek te hebben, maar organiseerden een dag waarin potentiële collega’s een kijkje in de keuken kregen van Leadrs. We willen namelijk alleen de allerbeste medewerkers en dan vinden we het belangrijk dat we ook onze sfeer en werkwijze goed kunnen overbrengen.

» Meer informatie over de Experience Day

experience day

Anatomie van de verleiding - 13 mei 2014

“Hoe verleid ik de klant tot kopen”, is het thema van dit seminar dat onder leiding van Paul Postma wordt gegeven. Neuromarketing en overtuigingstechnieken zijn het thema binnen Leadrs van 2014 en daarom heeft Nadine dit seminar bijgewoond. Methoden om voorkeuren in het brein te herkennen, welke lichaamstaal werkt in een klantgespek, database gestuurd breinpatronen achterhalen en tools en methoden die ingezet kunnen worden om neurogedrag te achterhalen heeft Nadine in een blog verwoord.

» Lees hier het blogartikel over dit event

Anatomie van de verleiding

Accelerate Agencies conventie Google Dublin - 8/9 april 2014

Op 8 en 9 april is Jordi naar de internationale Google conventie voor de top 20 bureaus uit EMEA in Dublin geweest. Doel van Google was om de nieuwste ontwikkelingen te presenteren en uitleg te geven over de nieuwe mogelijkheden die zij bieden aan de bureaus die voorop lopen. Van het gehele event hebben we een samenvatting van 66 pagina’s met praktische stappen, die we individueel met onze klanten bespreken.

» Klik hier voor een highlight impressie

Google Congres

Webanalytics congres - 3 april 2014

Roxanne is op 3 april naar het webanalytics congres geweest om de laatste technieken op het gebied van data driven marketing te achterhalen. Onze klanten beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten. De kunst is om uit die enorme hoeveelheid data de juiste informatie te halen om proactief in te spelen op de behoefte van de klant. De juiste inzet van (big) data kan de performance een enorme boost geven en de bedrijfsresultaten tot een ongekend niveau doen stijgen.

» Meer weten? Neem dan contact met ons op!

Webanalytics congres

Google partner event - 25 maart 2014

Een aantal keer per jaar organiseert Google in Nederland ook een event voor haar partners. Dit is anders dan de exclusieve events in Dublin, maar ook in Nederland zijn we er natuurlijk bij, deze keer in de persoon van Roxanne. In deze update willen we deze laatste ontwikkelingen die door de Google specialisten gepresenteerd zijn graag met je delen.

» Lees de laatste trends o.g.v. SEA volgens Google

Google Partner Event

B2B marketing forum - 13 maart 2014

Om kennis te delen hebben we Jeroen Verberk en Koos de Vink uitgenodigd om mee te gaan naar het B2B marketing forum. Michael en Kevin houden zich binnen Leadrs bezig met het verbeteren/afstemmen van de marketing en sales processen bij onze klanten. Het thema “Haal neer die muur tussen Marketing en Sales” past dan ook goed bij de problematiek waar ze dagelijks tegenaan lopen. Wel leuk om te zien dat Jeroen van Patagonia al verder is dan de cases die op het forum werden besproken.

» Meer weten? Neem dan contact met ons op!

B2B Marketing

Friends of Search - 20 februari 2014

Google geeft niet veel informatie vrij over hoe je via SEO hoger in de ranking kunt komen. Anke en Nadine hebben op het Friends of Search congres de laatste internationale technieken gehoord die goed werken. Op grond van de talrijke cases en informatie van oud Googlers hebben ze een duidelijk beeld gekregen van SEO aandachtspunten voor 2014.

» Bekijk waar je op moet letten qua SEO volgens Google

Friends of search

10 jarig bestaan - 7 februari 2014

3 februari 2004 is Leadrs (voorheen VPSO) opgericht. Dit 10-jarig bestaan was de aanleiding om een geheel nieuwe naam en bijbehorende huisstijl, animatie en kantooruitbreiding te presenteren. De oude naam kon niemand goed onthouden, werd vaak verkeerd geschreven en niemand wist waar deze voor stond. Vandaar dat we een naam hebben bedacht, die staat voor een ode aan onze klanten. Op het feest ter ere van het 10-jarig bestaan zorgde Mischa Coster voor wat inspiratie en leidde hij het thema voor 2014 “online overtuigingstechnieken” in op ons feest.

» Bekijk hier de aftermovie van het feest om een indruk te krijgen

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden