HomeDienstenOnline specialisatiesSEO check

SEO check

Wil je laten checken of je website nog voldoet aan alle technische en content eisen van Google, zodat je vindbaarheid verbetert in Google? Wellicht een slimme optie om een SEO check te laten doen. Zo krijg je direct inzicht in de verbeterpunten, zodat je meer leads gaat genereren via zoekmachine optimalisatie (gratis linkerrijtje van Google).

SEO check website

Ben je benieuwd naar hoe je website momenteel presteert op het gebied van SEO? Of wil je graag weten of je website nog voldoet aan de laatste richtlijnen van Google? Met onze SEO check zorgen we ervoor dat je een helder beeld krijgt van de huidige prestaties. Het adviesrapport geeft je vervolgens ook direct inzicht in welke acties nodig zijn om de organische prestaties van je website naar een hoger niveau te tillen.

Concrete adviezen om de organische vindbaarheid te verbeteren.

Online zijn er genoeg tools te vinden waarmee je een website kunt checken op het gebied van SEO. Deze tools geven je (beperkt) inzicht in de aandachtspunten, maar voorzien je vervolgens niet van advies over hoe deze punten ook te verbeteren zijn.

Daarom controleren wij in onze SEO scan niet alleen op ruim 60 punten, maar we leveren ook een compleet adviesrapport op met daarin acties en advies die ervoor zullen zorgen dat de organische prestaties van je website zullen stijgen. Dit rapport inclusief advies zullen we uitgebreid met je bespreken en bovendien geven we je ook handvatten en tips om eventueel zelf aan de slag te kunnen gaan.

Wil je geen uitgebreid adviesrapport, maar alleen een snelle SEO check? Dan kun je ook kiezen voor de quick scan. In deze scan checken we op hoofdlijnen of je website voldoet terwijl de volledige SEO scan bij ieder onderdeel aangeeft waar het aan schort en wat je moet doen om dit onderdeel te verbeteren. Indien gewenst kunnen we de quick scan uitbreiden met een beknopt adviesrapport op de belangrijkste onderdelen met daarbij een aantal concrete adviezen.

Welke vorm van de check je ook kiest, het levert altijd direct verbetering op als je de adviezen zelf opvolgt of door je website bouwer laat aanpassen.

Onderdelen SEO check

Tijdens de SEO check zal de aandacht met name liggen op de technische kant van SEO en voor een deel op de inhoud. Ruim 60 aandachtspunten zullen door onze SEO specialisten onder de loep genomen worden.

Zo checken we bijvoorbeeld op: veiligheid, mobiele snelheid, site opbouw en structuur, linkprofiel en pagina onderdelen als meta data en headings. De onderdelen waarop we controleren worden altijd getoetst aan de richtlijnen van Google. Zo zorgen we ervoor dat de scan altijd up-to-date blijft!

Onze pakketten voor een SEO check

Brons
Zilver
Goud
Check
Website check
Kort
Beknopt
Uitgebreid
Adviesrapport
Adviesrapport door specialist
Geen
Beknopt
Uitgebreid
Oplevering
Manier van oplevering
Checklist
Checklist, Werkdocument, Beknopt adviesrapport
Checklist, Werkdocument, Uitgebreid adviesrapport, Toelichting
Kosten
Totale kosten
€ 110,-
€ 440,-
€ 999,-

Klantvraag

We zetten alle online kanalen in, maar hoe meten we nu het effect van de online campagnes naar omzet in onze 22 winkels? Ofwel hoe zetten we online budgetten effectief in en sturen we op offline omzet (ROPO effect)?

René Antonissen
Eigenaar en directeur BuitenHof Tuinmeubelen

Leadrs oplossing

Jaarlijks wordt met BuitenHof Tuinmeubelen samen een online strategie opgesteld om de nieuwste ROPO mogelijkheden toe te passen. Hierbij zetten we alle 3 de marktleider programma’s in en worden campagnes gekoppeld aan de omzet in de winkels door inzet van een geavanceerd dashboard van Leadrs.

Bekijk de case

Klantvraag

We willen jaarlijks met 10% omzet groeien. Hoe gaan jullie in een toenemende concurrerende markt ervoor zorgen dat we met hetzelfde budget toch meer omzet realiseren?

Anniek Has
Commercieel manager Kemkens

Leadrs oplossing

Bij Kemkens hebben we door koppelingen met hun ERP/CRM systeem ervoor gezorgd dat we de gehele funnel van lead, verkooplead, adviesgesprek/offerte en order kunnen doormeten. Hierdoor sturen we op omzet per product, kanaal en plaats en is het mogelijk om alleen budget toe te kennen aan de kanalen die de meeste omzet opleveren.

Bekijk de case

Klantvraag

We zijn op zoek naar een manier waarop we meer auto’s dan de concurrent kunnen verkopen via onze verschillende vestigingen. Hierbij gaat om een introductie van een nieuw product, namelijk een elektrische auto.

Amega
Team Amega

Leadrs oplossing

Amega heeft heel veel kennis over deze auto’s zoals fiscaal voordeel, elektrisch rijden, rijervaringen, etc. Door een compleet informatiepakket te maken voor potentiële klanten en hiermee te adverteren werden binnen 2 maanden 69 auto’s verkocht via de online aanvragen tegen all-in kosten per sale van € 97,90…

Bekijk de case

Klantvraag

We hebben als B2B bedrijf meerdere merken en diensten en inmiddels 26 verschillende sites. Hoe kunnen we de identiteit behouden, maar wel ervoor zorgen dat we alles integreren en de website en online kanalen succesvol inzetten voor leadgeneratie?

Alexander den Boer
Directielid Van Oers

Leadrs oplossing

Na het bepalen van de wensen van alle merken en diensten is er een online strategie opgesteld en heeft Leadrs Van Oers begeleid met de migratie van de sites naar één site waar de problemen/uitdagingen van de klant voorop staan. Resultaat: elk merk/dienst krijgt maandelijks een overzicht met sales en retentie opportunities.

Bekijk de case

Jordi Damen

Interesse in een SEO check?

Neem dan contact met ons op,  we gaan graag voor je aan de slag!

Neem contact op