Business case: Meer dan cijfers alleen

Door | 5 juni 2013 | Cases, Strategie | Geen reacties.

Ben je bezig met een business case en heb je moeite om de juiste cijfers te vinden? Of zijn de resultaten van je campagnes achteraf vaak anders dan je vooraf inschatte? Laat dit artikel je dan helpen! In dit artikel beschrijf ik de 5 belangrijkste factoren waar je rekening mee kunt houden om de juiste

» Lees het hele artikel

Google Authorship Markup – Erkenning voor online auteurs

Door | 30 mei 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie), Social Media | Geen reacties.

Update 1 september 2014 Google heeft onlangs besloten om de authorship markup niet meer te tonen in de zoekresultaten. Het gaat hier om de koppeling tussen je Google+ profiel met de artikelen op je blog. Met het tonen van je Google+ foto bij het zoekresultaat is Google in juni al gestopt, maar vanaf nu wordt

» Lees het hele artikel

Leads genereren met inbound marketing!

Door | 27 mei 2013 | B2B marketing | 1 reactie.

Tijdens mijn vorige artikel over het B2B Marketing Forum ben ik ingegaan op het beslissingsproces van een business consumer en hoe je met de juiste inzichten in een waardenetwerk je producten en dienstverlening beter kunt afstemmen op je klanten. In dit artikel zal ik aan de hand van 2 presentaties (UNIT4 en Hubspot) een toelichting

» Lees het hele artikel

De versoepeling van de cookiewet

Door | 22 mei 2013 | Web analytics | Geen reacties.

De cookiewet: er is al ontzettend veel over te doen geweest. Gisterenochtend was er weer eens wat nieuws over de cookiewet te melden. Minister Kamp heeft in een brief aan de Tweede Kamer een versoepeling van de cookiewet kenbaar gemaakt. De samenvatting voor jullie: Het belangrijkste cookienieuws De grote vraag: Kan de cookiemelding verwijderd worden

» Lees het hele artikel

Google updates: Google Penguin 2.0 komt eraan!

Door | 16 mei 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Er is een hoop informatie te vinden over alle updates die Google doet. Ook op deze blog wordt hier al regelmatig naar verwezen. Zoals bekend zijn de 2 belangrijkste updates de Google Panda update en de Google Penguin update. Daarnaast is over de Google Venice update de laatste tijd behoorlijk wat te doen geweest. Nu

» Lees het hele artikel

Google Venice update: lokale SEO wordt belangrijker

Door | 7 mei 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Als je het hebt over Google algoritme updates, komen de Google Panda update en de Google Penguin update vaak als 1e naar boven. Er is echter nog een Google update die behoorlijk wat impact heeft op de zoekresultaten en de vindbaarheid van je website en dat is de Google Venice update. Deze is in februari

» Lees het hele artikel

Het B2B Marketing Forum: de journey from lead to customer!

Door | 3 mei 2013 | B2B marketing, Customer Journey | Geen reacties.

Een tijdje geleden heb ik samen met Jordi Damen een bezoek gebracht aan het B2B Marketing forum te Amsterdam. Een mooie kans om de ontwikkelingen die we zelf zien in de B2B branche te toetsen tijdens dit evenement. Het was een inspirerende dag waarin zaken als marketing automation, leadnurturing en verschillende aspecten in het proces

» Lees het hele artikel

Google recensies

Door | 1 mei 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | 6 reacties.

In het vorige blogartikel over Google+ Lokaal heb ik uitgelegd hoe je precies een Google+ Lokaal pagina aanmaakt. Als dit is gelukt, is de volgende stap heel belangrijk: het verkrijgen van (positieve) reviews. Hoe je een recensie toevoegt in Google+ Lokaal (of als je het nog op de ouderwetse manier wilt doen in Google Places)

» Lees het hele artikel

Een Google+ Lokaal pagina maken

Door | 26 april 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Zoals in mijn vorige artikel te lezen was, is Google Places inmiddels geïntegreerd in Google+ Lokaal. Bestaande vermeldingen kunnen en moeten op dit moment nog steeds beheerd worden in Google Places, maar de verwachting is dat dit op korte termijn gaat veranderen, zodat iedereen die lokaal gevonden wil worden gebruik moet maken van een Google+

» Lees het hele artikel

Geplaatste Facebook paginaberichten aanpassen

Door | 23 april 2013 | Social Media | 49 reacties.

Als beheerder van een Facebook pagina, kan het wel eens handig zijn om een paginabericht achteraf aan te passen. Dat geldt niet alleen voor het maken van tekstuele wijzigingen, maar kan ook betrekking hebben op het toevoegen van campagne tags aan een link om inspanningen op social media achteraf ook goed te kunnen meten via

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden