Rich snippets – laat je zoekresultaten meer opvallen!

Door | 29 oktober 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Misschien heb je ze weleens gezien, zoekresultaten in Google die afwijken van de ‘gewone’ zoekresultaten. Deze bevatten rich snippets, ofwel een toevoeging aan de standaard zoekresultaten die het zoekresultaat extra info geven en nog meer op laten vallen, waardoor men eerder op deze zoekresultaten zal klikken en je dus meer bezoekers naar je website krijgt.

» Lees het hele artikel

Google Hummingbird: het zoekalgoritme compleet vervangen

Door | 17 oktober 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Op 27 september 2013 bestond Google precies 15 jaar. Dat leek ze een mooie gelegenheid om een spiksplinternieuw algoritme aan te kondigen: de Google Hummingbird (kolibrie). De kolibrie staat erom bekend heel erg snel met zijn vleugeltjes op en neer te kunnen gaan (15 tot 80 keer per seconde). Door deze snelle bewegingen is de

» Lees het hele artikel

7 redenen waarom een advertentie niet getoond wordt

Door | 23 september 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Hulpprogramma Advertentievoorbeeld en- diagnose Zoek je overal naar je advertentie, maar kun je deze niet vinden? Voer om te beginnen een zoekopdracht voor uw tekstadvertentie uit met het hulpprogramma Advertentievoorbeeld en -diagnose. We raden altijd aan dit hulpprogramma te gebruiken in plaats van zoekacties uit te voeren op Google.nl. Hiermee kun je namelijk de advertenties

» Lees het hele artikel

In 4 stappen een hogere kwaliteitsscore!

Door | 16 september 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Eindelijk staat je AdWords account met bijbehorende campagnes helemaal klaar, maar dan zie je dat de kwaliteitsscore van je toegevoegde zoekwoorden erg  laag is. Zo laag zelfs, dat de advertenties maar zelden worden weergegeven. Lees in dit artikel waar je op moet letten bij het opzetten van een campagne om een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore

» Lees het hele artikel

Waar meet ik mijn AdWords conversies?

Door | 20 augustus 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Regelmatig constateren we een verschil in conversieaantallen tussen Google Analytics en de AdWords Conversion Tracker (het Google AdWords meetsysteem). Welke meetmethode is nu het meest effectief? In dit artikel worden de voors en tegens toegelicht. Verschil in conversieaantallen Eén bezoeker en/of conversie kan al het verschil maken tussen een rendabele en falende campagne. Wanneer je

» Lees het hele artikel

Wat heeft de AdWords-campagne nu écht opgebracht?

Door | 13 augustus 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Heb je al eens opgemerkt dat het aantal conversies dat je vandaag van de afgelopen week ziet, een week later ineens gestegen is? Zeker wanneer je als organisatie te maken hebt met hoge conversieaantallen en / of een langer oriëntatieproces, kan dit een veelvoorkomende kwestie zijn. Helaas met als gevolg dat je hierdoor niet altijd

» Lees het hele artikel

Een Google+ bedrijfspagina aanmaken

Door | 5 augustus 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie), Social Media | 11 reacties.

Mijn vorige artikel ging over de invloed van Google+ op SEO. De conclusie was dat Google+ een positieve invloed heeft op SEO, omdat de content uit Google+ snel hoog rankt in Google, het is immers een product van Google zelf. Gezien de kans bestaat dat Google+ in de toekomst een nog grotere rol gaat spelen,

» Lees het hele artikel

Google+ en SEO – heeft dat met elkaar te maken?

Door | 29 juli 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie), Social Media | 1 reactie.

Google+ wordt nog altijd weinig gebruikt door bedrijven. Dit is op zich goed te verklaren, want het is nog altijd niet echt van de grond gekomen, ook al doet Google er van alles aan om het toch op de kaart te krijgen. Veel bedrijven zien er echter de toegevoegde waarde nog niet van en dat

» Lees het hele artikel

Effect belastingwijzigingen automarkt op kosten per lead

Door | 24 juni 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Door de wijzigingen in de autobelastingen per 1 juli 2012 zijn de nieuwprijzen van auto’s drastisch veranderd. Ook de grenzen voor BPM-vrijstelling en bijtelling zijn gewijzigd. Natuurlijk hebben deze wijzigingen gevolgen voor de consumentenmarkt. Maar wat betekent dit voor de marketingkosten van een autodealer? Gevolgen belastingwijzigingen voor de Opel Corsa In dit blog nemen we

» Lees het hele artikel

Een succesvolle leadopvolging begint met de juiste samenwerking tussen marketing en sales!

Door | 19 juni 2013 | B2B marketing | 1 reactie.

Dit artikel is onderdeel van een blogreeks rondom het B2B Marketing Forum waar ik samen met Jordi Damen een bezoek aan heb gebracht. In dit artikel zal ik dieper ingaan op de samenwerking tussen marketing en sales en wordt antwoord gegeven op de vraag hoe je marketing en sales beter op elkaar kunt afstemmen, zodat

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden