Leadrs aanwezig op het Google Partner Event

Door | 3 april 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Op dinsdag 25 maart was Leadrs aanwezig op het Google Partner Event in Utrecht. Een dag vol inspiratie waar de laatste trends en ontwikkelingen in de online markt centraal stonden. In deze update willen we deze laatste ontwikkelingen die door de Google specialisten gepresenteerd zijn, graag met je delen. It’s early morning on the web

» Lees het hele artikel

Congres Friends of Search

Door | 13 maart 2014 | SEA (internet adverteren), SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

20 februari 2014 zijn wij aanwezig geweest op het allereerste zoekmachine marketing congres in Nederland genaamd: Friends of Search. We hebben een boel info te horen gekregen. Hieronder de meeste interessante tips, weetjes en ontwikkelingen. Marcus Tandler – Future of Search Tijd om wakker te worden was er niet, want met de razendsnelle start van

» Lees het hele artikel

Kies ik een mobiele of responsive site?

Door | 27 februari 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | 2 reacties.

In mijn vorige blogartikel met SEO trends voor 2014 heb ik het al vermeld, we kunnen echt niet meer om de mobiele apparaten heen in 2014. Als we kijken naar de trends op dit gebied, dan zien we dat steeds meer mensen onderweg gebruik maken van internet, omdat hiervoor natuurlijk ook steeds meer mogelijkheden zijn

» Lees het hele artikel

SEO trends in 2014

Door | 24 januari 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | 1 reactie.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar voor mij is 2013 voorbij gevlogen! Ook op het gebied van SEO is er weer van alles gebeurd in 2013. Maar wat staat er ons te wachten in 2014? De belangrijkste verwachte trends voor 2014 heb ik hieronder uiteengezet. 8 belangrijke SEO trends voor 2014 Veel

» Lees het hele artikel

AdWords budget effectief inzetten? Leg je leadopvolging vast!

Door | 18 december 2013 | SEA (internet adverteren), Strategie | Geen reacties.

Heb je een winkelmandje op je website? Dan kun je precies doorrekenen wat je ROI is. Heb je echter alleen een formulier op de website? Dan wordt dit lastiger. Het liefst zou je willen weten welke leads leiden tot een klant. Maar hoe kun je dit inzichtelijk maken? En wat kun je nog meer met

» Lees het hele artikel

Congres Content Marketing & Webredactie

Door | 18 november 2013 | Neuromarketing, SEO (zoekmachine optimalisatie), Social Media | 1 reactie.

Afgelopen dinsdag 12 november 2013 ben ik met collega Michael naar het Content Marketing & Webredactie congres geweest in de Jaarbeurs in Utrecht, waar we leerzame workshops, praktijkcases en keynotes hebben bijgewoond. We hebben daar weer veel interessante kennis opgedaan op het gebied van content marketing en er zijn weer veel nieuwe ideeën ontstaan voor

» Lees het hele artikel

Rich snippets – laat je zoekresultaten meer opvallen!

Door | 29 oktober 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Misschien heb je ze weleens gezien, zoekresultaten in Google die afwijken van de ‘gewone’ zoekresultaten. Deze bevatten rich snippets, ofwel een toevoeging aan de standaard zoekresultaten die het zoekresultaat extra info geven en nog meer op laten vallen, waardoor men eerder op deze zoekresultaten zal klikken en je dus meer bezoekers naar je website krijgt.

» Lees het hele artikel

Google Hummingbird: het zoekalgoritme compleet vervangen

Door | 17 oktober 2013 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Op 27 september 2013 bestond Google precies 15 jaar. Dat leek ze een mooie gelegenheid om een spiksplinternieuw algoritme aan te kondigen: de Google Hummingbird (kolibrie). De kolibrie staat erom bekend heel erg snel met zijn vleugeltjes op en neer te kunnen gaan (15 tot 80 keer per seconde). Door deze snelle bewegingen is de

» Lees het hele artikel

7 redenen waarom een advertentie niet getoond wordt

Door | 23 september 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Hulpprogramma Advertentievoorbeeld en- diagnose Zoek je overal naar je advertentie, maar kun je deze niet vinden? Voer om te beginnen een zoekopdracht voor uw tekstadvertentie uit met het hulpprogramma Advertentievoorbeeld en -diagnose. We raden altijd aan dit hulpprogramma te gebruiken in plaats van zoekacties uit te voeren op Google.nl. Hiermee kun je namelijk de advertenties

» Lees het hele artikel

In 4 stappen een hogere kwaliteitsscore!

Door | 16 september 2013 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Eindelijk staat je AdWords account met bijbehorende campagnes helemaal klaar, maar dan zie je dat de kwaliteitsscore van je toegevoegde zoekwoorden erg  laag is. Zo laag zelfs, dat de advertenties maar zelden worden weergegeven. Lees in dit artikel waar je op moet letten bij het opzetten van een campagne om een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden