Google Partners Accelerate – 8 en 9 december 2014

Door | 8 januari 2015 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Maandag 8 en dinsdag 9 december was Leadrs samen met andere EMEA Google Partner Agencies uitgenodigd voor 2 zeer inspirerende dagen bij Google Headquarters in Dublin: Google Partners Accelerate. Hier hebben we naast gezellige netwerkborrels (bij o.a. Guiness Storehouse) ook de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Search, Mobile, Storytelling en Measurement ontdekt.

» Lees het hele artikel

Google Pirate update – copyright beleid

Door | 28 november 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

1 van de updates van het Google algoritme die misschien wat minder bekend is, is de Google Pirate update. Eind oktober is versie 2.0 van deze update uitgerold. De 1e update is ruim 2 jaar geleden uitgerold, in augustus 2012. De aanleiding hiervoor was dat Google veel kritiek kreeg omdat het niks deed aan plagiaat,

» Lees het hele artikel

Twitter self-service advertising nu ook beschikbaar in Nederland

Door | 5 september 2014 | Social Media | Geen reacties.

Zijn jullie een klein of middelgroot bedrijf in Nederland en willen jullie meer halen uit Twitter? Let dan op: Vanaf nu is het mogelijk om te adverteren in Twitter om zo je bereik en zichtbaarheid te vergroten. Wat kun je met Twitter self-service advertising? In april 2013 startte Twitter met self-service advertising in de Verenigde

» Lees het hele artikel

Google’s nieuwste algoritme update: Google Pigeon

Door | 1 september 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | 1 reactie.

Hoewel niet door Google zelf officieel aangekondigd met deze naam, hebben ze eind juli wel weer aangegeven een nieuwe algoritme update door te gaan voeren. Door een zeer hoog gewaardeerde SEO website is deze omgedoopt tot Google Pigeon. Deze update zal vooral effect hebben op de lokale vindbaarheid (zie ook de eerdere Venice update). Het

» Lees het hele artikel

Twitter Analytics, de tool om inzicht in je tweets te krijgen

Door | 29 augustus 2014 | Social Media | Geen reacties.

Je weet hoe veel volgers je hebt op Twitter maar hoe veel Twitteraars lezen nu echt je tweets? Vanaf nu is dat voor iedereen zichtbaar dankzij Twitter Analytics. Tweets analyseren Twitter Analytics Twitter heeft vanaf nu net zoals Facebook en Google zijn eigen analyse tool. Met deze tool kun je voortaan je eigen tweets monitoren

» Lees het hele artikel

Update: Exacte zoekwoorden straks niet meer exakt

Door | 26 augustus 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

De spelfout in de titel is uiteraard express gemaakt, maar geeft de verandering in AdWords vanaf eind september goed weer. Vanaf dan is het namelijk niet langer mogelijk om spel- en meervoudsvormen en sterk gelijkende varianten weg te laten uit de zoekopdrachten. Zoekwoordtypes In AdWords is het mogelijk om onderscheid te maken tussen een aantal

» Lees het hele artikel

Nieuw: Google My Business!

Door | 30 juli 2014 | Social Media | Geen reacties.

Google Maps, Google Places, Google Plus, Google+ Local… Kun je het met je bedrijf ook niet meer volgen? Hiervoor heeft Google sinds kort een oplossing. Google My Business. Met Google My Business beheer je in één dashboard de gegevens van jouw bedrijf voor Google zoeken, Google Maps en Google+. Denk hierbij aan adres, telefoonnummer, openingstijden

» Lees het hele artikel

Facebook congres 11 juni 2014

Door | 24 juli 2014 | Social Media | Geen reacties.

Op 11 juni werd voor de tweede maal het Facebook congres gehouden met als centraal thema: de ROI van Facebook. Namens Leadrs waren Michael en Rico aanwezig. In dit blogartikel hebben zij de meest interessante feiten en cases voor je op een rij gezet! Keynote sessie Jay Baer – content is fire, Facebook is petrol

» Lees het hele artikel

Tackle the mobile challenge with Google

Door | 17 juli 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Leadrs was op dinsdag 1 juli 2014 uitgenodigd voor de Google Partner Product Academy om de laatste trends op het gebied van mobile advertising te achterhalen. Deze dag stond in het teken van ‘Tackle the mobile challenge with Google’, waarin het belang van mobiele vind-/ en zichtbaarheid centraal stond. In dit blogartikel lees je een

» Lees het hele artikel

Altijd en overal aanwezig

Door | 20 juni 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Deel 1: Bodaanpassingen Be There, Be Relevant, Be Optimised. Dit zijn al een tijdje zeer belangrijke keywords die vanuit Google worden meegegeven. Hoe zorg je ervoor dat juist jouw advertenties altijd en overal op het juiste moment met de juiste boodschap aanwezig zijn? En nog belangrijker, dat ze ook gezien worden? De komende weken plaats

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden