Twitter Analytics, de tool om inzicht in je tweets te krijgen

Door | 29 augustus 2014 | Social Media | Geen reacties.

Je weet hoe veel volgers je hebt op Twitter maar hoe veel Twitteraars lezen nu echt je tweets? Vanaf nu is dat voor iedereen zichtbaar dankzij Twitter Analytics. Tweets analyseren Twitter Analytics Twitter heeft vanaf nu net zoals Facebook en Google zijn eigen analyse tool. Met deze tool kun je voortaan je eigen tweets monitoren

» Lees het hele artikel

Update: Exacte zoekwoorden straks niet meer exakt

Door | 26 augustus 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

De spelfout in de titel is uiteraard express gemaakt, maar geeft de verandering in AdWords vanaf eind september goed weer. Vanaf dan is het namelijk niet langer mogelijk om spel- en meervoudsvormen en sterk gelijkende varianten weg te laten uit de zoekopdrachten. Zoekwoordtypes In AdWords is het mogelijk om onderscheid te maken tussen een aantal

» Lees het hele artikel

Nieuw: Google My Business!

Door | 30 juli 2014 | Social Media | Geen reacties.

Google Maps, Google Places, Google Plus, Google+ Local… Kun je het met je bedrijf ook niet meer volgen? Hiervoor heeft Google sinds kort een oplossing. Google My Business. Met Google My Business beheer je in één dashboard de gegevens van jouw bedrijf voor Google zoeken, Google Maps en Google+. Denk hierbij aan adres, telefoonnummer, openingstijden

» Lees het hele artikel

Facebook congres 11 juni 2014

Door | 24 juli 2014 | Social Media | Geen reacties.

Op 11 juni werd voor de tweede maal het Facebook congres gehouden met als centraal thema: de ROI van Facebook. Namens Leadrs waren Michael en Rico aanwezig. In dit blogartikel hebben zij de meest interessante feiten en cases voor je op een rij gezet! Keynote sessie Jay Baer – content is fire, Facebook is petrol

» Lees het hele artikel

Tackle the mobile challenge with Google

Door | 17 juli 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Leadrs was op dinsdag 1 juli 2014 uitgenodigd voor de Google Partner Product Academy om de laatste trends op het gebied van mobile advertising te achterhalen. Deze dag stond in het teken van ‘Tackle the mobile challenge with Google’, waarin het belang van mobiele vind-/ en zichtbaarheid centraal stond. In dit blogartikel lees je een

» Lees het hele artikel

Altijd en overal aanwezig

Door | 20 juni 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Deel 1: Bodaanpassingen Be There, Be Relevant, Be Optimised. Dit zijn al een tijdje zeer belangrijke keywords die vanuit Google worden meegegeven. Hoe zorg je ervoor dat juist jouw advertenties altijd en overal op het juiste moment met de juiste boodschap aanwezig zijn? En nog belangrijker, dat ze ook gezien worden? De komende weken plaats

» Lees het hele artikel

Panda 4.0 update: de Panda komt weer om de hoek kijken

Door | 10 juni 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Google is constant bezig met het aanpassen van het zoekmachine algoritme. Oude updates worden soms bijna maandelijks vernieuwd. Het houdt ons lekker bezig. Maar eens in de zoveel tijd komt Google met een veel grotere update. Net als afgelopen maand: Panda 4.0. Terug in de tijd naar Panda 1.0 Het is al weer eventjes geleden

» Lees het hele artikel

7 Fabels over de kwaliteitsscore

Door | 4 juni 2014 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

We hebben het nu al een aantal keer over de kwaliteitsscore gehad. Jullie weten wat wel meetelt in de kwaliteitsscore, dus nu is het tijd voor de dingen die niet meetellen in de kwaliteitsscore. In dit blogartikel komen de 7 fabels over kwaliteitsscores aan bod. 1. In Google horen op alle resultaatpagina’s advertenties te staan

» Lees het hele artikel

Seminar Neuromarketing 2014

Door | 22 mei 2014 | Conversie-optimalisatie, Neuromarketing | Geen reacties.

Op dinsdag 13 mei 2014 ben ik op het Seminar Anatomie van de Verleiding geweest in Dauphine Amsterdam, een seminar over de succesvolle toepassing van neuromarketing. Paul Postma, auteur van het boek Anatomie van de Verleiding – Neuromarketing succesvol toegepast, organiseerde dit seminar, waar ik met mijn steeds verder toenemende interesse in neuromarketing en overtuigingstechnieken

» Lees het hele artikel

Wat kan ik met advertentie-extensies?

Door | 21 mei 2014 | SEA (internet adverteren) | 2 reacties.

We hebben de term advertentie-extensies inmiddels al een aantal keer laten vallen, maar wat zijn nu eigenlijk de mogelijkheden en voordelen van deze extensies? In dit blogartikel worden alle mogelijke advertentie-extensies beschreven en nog eens kort toegelicht Dit artikel is voor het laatst bijgewerkt op 30 november 2016. Een hogere doorklik met advertentie-extensies Google prijst

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden