Nieuw in Facebook: Adverteren met multi-product ads!

Door | 29 april 2015 | Social Media | Geen reacties.

Onlangs heeft Facebook een nieuwe advertentiemogelijkheid gelanceerd, namelijk: multi-product ads. Deze manier van adverteren geeft je als organisatie dé mogelijkheid om meerdere producten of diensten in één advertentie te verwerken. Wat is het verschil tussen de multi-product ads en de overige advertenties? Het verschil tussen de multi-product ads en andere advertentie zoals de page post

» Lees het hele artikel

Vanaf 21 april: ‘Mobile-friendly’ als ranking factor

Door | 30 maart 2015 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Geheel in de trant van de waarde die Google hecht aan gebruiksvriendelijke websites, introduceerden ze een tijdje terug het mobile-friendly label. Deze vermelding in de description van je pagina geeft aan of deze pagina geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik. Een goede manier dus om aan gebruikers kenbaar te maken wat ze kunnen verwachten zodra ze

» Lees het hele artikel

Friends of Search – SEO ontwikkelingen

Door | 3 maart 2015 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Na een succesvolle eerste editie van Friends of Search in 2014, vond op 19 februari 2015 de 2e editie plaats. Collega’s Nadine en Roxanne hebben samen dit congres, met sprekers uit binnen- en buitenland, bezocht. Tijdens Friends of Search zijn de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod gekomen. Lees hieronder de belangrijkste trends

» Lees het hele artikel

Facebook call-to-action op je omslagfoto!

Door | 25 februari 2015 | Social Media | Geen reacties.

Sinds kort is het mogelijk om een call-to-action toe te voegen aan de omslagfoto van je Facebook pagina. Hierdoor kan men makkelijker met je in contact komen. Het instellen van deze call-to-action is vrij eenvoudig. Hieronder zie je hoe dit in zijn werk gaat: Call-to-action instellen in je Facebook omslagfoto 1. Aanzet tot actie maken

» Lees het hele artikel

Verlaag je Facebook advertentiekosten met de relevantie score

Door | 23 februari 2015 | Social Media | Geen reacties.

Dat je met adverteren op Facebook ver kon gaan wist de gemiddelde marketeer al. Wat voor de gemiddelde marketeer echter onduidelijk was is waar de advertentiekosten in Facebook op gebaseerd zijn? Vanaf nu maakt Facebook dit een stukje inzichtelijker met hun nieuwe feature; de relevantie score van je Facebook campagne. Wat is de relevantie score? De

» Lees het hele artikel

Friends of Search – SEA ontwikkelingen

Door | 23 februari 2015 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Na een succesvolle eerste editie van Friends of Search in 2014, vond op 19 februari 2015 de 2e editie plaats. Collega’s Nadine en Roxanne hebben samen dit congres, met sprekers uit binnen- en buitenland, bezocht. Tijdens Friends of Search zijn de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod gekomen. Lees hieronder de belangrijkste trends

» Lees het hele artikel

Google Partners Accelerate – 8 en 9 december 2014

Door | 8 januari 2015 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Maandag 8 en dinsdag 9 december was Leadrs samen met andere EMEA Google Partner Agencies uitgenodigd voor 2 zeer inspirerende dagen bij Google Headquarters in Dublin: Google Partners Accelerate. Hier hebben we naast gezellige netwerkborrels (bij o.a. Guiness Storehouse) ook de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Search, Mobile, Storytelling en Measurement ontdekt.

» Lees het hele artikel

Google Pirate update – copyright beleid

Door | 28 november 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

1 van de updates van het Google algoritme die misschien wat minder bekend is, is de Google Pirate update. Eind oktober is versie 2.0 van deze update uitgerold. De 1e update is ruim 2 jaar geleden uitgerold, in augustus 2012. De aanleiding hiervoor was dat Google veel kritiek kreeg omdat het niks deed aan plagiaat,

» Lees het hele artikel

Twitter self-service advertising nu ook beschikbaar in Nederland

Door | 5 september 2014 | Social Media | Geen reacties.

Zijn jullie een klein of middelgroot bedrijf in Nederland en willen jullie meer halen uit Twitter? Let dan op: Vanaf nu is het mogelijk om te adverteren in Twitter om zo je bereik en zichtbaarheid te vergroten. Wat kun je met Twitter self-service advertising? In april 2013 startte Twitter met self-service advertising in de Verenigde

» Lees het hele artikel

Google’s nieuwste algoritme update: Google Pigeon

Door | 1 september 2014 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | 1 reactie.

Hoewel niet door Google zelf officieel aangekondigd met deze naam, hebben ze eind juli wel weer aangegeven een nieuwe algoritme update door te gaan voeren. Door een zeer hoog gewaardeerde SEO website is deze omgedoopt tot Google Pigeon. Deze update zal vooral effect hebben op de lokale vindbaarheid (zie ook de eerdere Venice update). Het

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden