Website van het jaar: Geas.nl

Door | 26 november 2015 | Cases, Strategie, Usability (gebruiksvriendelijkheid) | 3 reacties.

Met trots kunnen we bekend maken dat één van onze klanten, Geas Energiewacht, de titel ‘Website van het Jaar 2015‘ mag gaan voeren! De ‘Website van het Jaar‘-verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. Het Nederlandse publiek beoordeelt in 24 categorieën zijn favoriet op

» Lees het hele artikel

Wat is het belang van een goede bedankpagina?

Door | 25 november 2015 | Usability (gebruiksvriendelijkheid) | Geen reacties.

Bedankt voor… jouw download, uw aanvraag, je bestelling, uw reactie. Ik kom ze helaas nog steeds tegen: bedankpagina’s die niet meer bevatten dan één regeltje tekst. (Wees gerust, ik noem geen namen ;)). Terwijl een bedankpagina juist één van de plekken op jouw website is waar je kunt werken aan klantenbinding en klanttevredenheid. Ik ga

» Lees het hele artikel

Functioneel Ontwerp: cruciaal voor webtrajecten

Door | 10 november 2015 | Usability (gebruiksvriendelijkheid) | Geen reacties.

Op ons blog ontbrak tot op heden een belangrijk onderdeel van online marketing: usability, ofwel: gebruiksvriendelijkheid. Daar ga ik verandering in brengen. De komende tijd zal ik blogberichten gaan schrijven over het gebruiksvriendelijk maken van jouw website, te beginnen met het Functioneel Ontwerp (FO). Het Functioneel Ontwerp is immers het startpunt van een webtraject. Of

» Lees het hele artikel

Customer Experience: Hoe maak je van jouw organisatie een klantgerichte organisatie?

Door | 5 november 2015 | Customer Journey | Geen reacties.

Soms is het wel eens goed om uit je dagelijkse routine te stappen en jezelf te laten inspireren in een andere omgeving. In dat kader was ik een tijdje geleden aanwezig bij Customer Experience & CRM in 1 day. Dit congres bood een mooie mix van cases en inspirerende verhalen over customer journeys, technologie en

» Lees het hele artikel

Nieuw in Facebook: Adverteren met multi-product ads!

Door | 29 april 2015 | Social Media | Geen reacties.

Onlangs heeft Facebook een nieuwe advertentiemogelijkheid gelanceerd, namelijk: multi-product ads. Deze manier van adverteren geeft je als organisatie dé mogelijkheid om meerdere producten of diensten in één advertentie te verwerken. Wat is het verschil tussen de multi-product ads en de overige advertenties? Het verschil tussen de multi-product ads en andere advertentie zoals de page post

» Lees het hele artikel

Vanaf 21 april: ‘Mobile-friendly’ als ranking factor

Door | 30 maart 2015 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Geheel in de trant van de waarde die Google hecht aan gebruiksvriendelijke websites, introduceerden ze een tijdje terug het mobile-friendly label. Deze vermelding in de description van je pagina geeft aan of deze pagina geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik. Een goede manier dus om aan gebruikers kenbaar te maken wat ze kunnen verwachten zodra ze

» Lees het hele artikel

Friends of Search – SEO ontwikkelingen

Door | 3 maart 2015 | SEO (zoekmachine optimalisatie) | Geen reacties.

Na een succesvolle eerste editie van Friends of Search in 2014, vond op 19 februari 2015 de 2e editie plaats. Collega’s Nadine en Roxanne hebben samen dit congres, met sprekers uit binnen- en buitenland, bezocht. Tijdens Friends of Search zijn de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod gekomen. Lees hieronder de belangrijkste trends

» Lees het hele artikel

Facebook call-to-action op je omslagfoto!

Door | 25 februari 2015 | Social Media | Geen reacties.

Sinds kort is het mogelijk om een call-to-action toe te voegen aan de omslagfoto van je Facebook pagina. Hierdoor kan men makkelijker met je in contact komen. Het instellen van deze call-to-action is vrij eenvoudig. Hieronder zie je hoe dit in zijn werk gaat: Call-to-action instellen in je Facebook omslagfoto 1. Aanzet tot actie maken

» Lees het hele artikel

Verlaag je Facebook advertentiekosten met de relevantie score

Door | 23 februari 2015 | Social Media | Geen reacties.

Dat je met adverteren op Facebook ver kon gaan wist de gemiddelde marketeer al. Wat voor de gemiddelde marketeer echter onduidelijk was is waar de advertentiekosten in Facebook op gebaseerd zijn? Vanaf nu maakt Facebook dit een stukje inzichtelijker met hun nieuwe feature; de relevantie score van je Facebook campagne. Wat is de relevantie score? De

» Lees het hele artikel

Friends of Search – SEA ontwikkelingen

Door | 23 februari 2015 | SEA (internet adverteren) | Geen reacties.

Na een succesvolle eerste editie van Friends of Search in 2014, vond op 19 februari 2015 de 2e editie plaats. Collega’s Nadine en Roxanne hebben samen dit congres, met sprekers uit binnen- en buitenland, bezocht. Tijdens Friends of Search zijn de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod gekomen. Lees hieronder de belangrijkste trends

» Lees het hele artikel

© 2016 Leadrs Algemene voorwaarden